gocebebirbayan yani öğürmesi normal bir süreç. Tüm bebekler ek gıdaya geçerken öğürme, diliyle geri çıkarma, ağlama, reddetme vs gibi tepkileri hepsi veriyo. Ana sütü dururken ekgıda yemek istemiyorlar. Sizde dediğim gibi sulandırarak çorba içiriyor kıvamında bir şekilde yedirmeniz lazım. Kaç aylık ve ne zaman başladınız bilmediğim için öyle bir ölçü verdim. Bir kaşık yiyorsa öyle başlayın gün gün ölçüyü arttırın. 6. Ve 7.aylar biraz zor geçiyor sabırla devam edin. Zaman geçtikçe hem bebek hem de anne alışacaksınız ve herşey düzene oturacak.