ikizbabymom Sulebaydir hayır hem yıkadım hem de içirdim sivasın termal suyu var kükürtlü egzamaya iyi geliyo diyolar benim de ayağımda var ama geçirmedi
huzunkovankusu BebeLina Mustela stelatopia kullandım bem hemen rahatlatıyor. Düzenli kullanıyorum çok işe yarıyor.
Sulebaydir ikizbabymom bebeğin ki geçti dediniz ya onu soruyorum dudağın kenarında vardı tamamen geçti yazmistiniz
Nefess2020 BebeLina mustelanin zeytin yağlı kremini kullaniyorum. Kızımın iki kolundada vardı tek bu krem işe yaradı. Ilk başlarda hergün sürdüm şimdi geçti sadece duştan sonra sürüyorum yani 2 -3 günde bir.
Casper BebeLina avene kullanın çok iyi bende bioderma kullanıyordum çok bi faydası olmadı avene kullanıyorum pişik olunca bile sürüyorum hemen geçiriyor