gamzeonur Merhabalar, bebeğim 4aylık ve hiçbirşey içmiyor ne mama ne annesütü biberonu görür görmez ağlamaya başlıyor çığlık çığlığa günde 200cc ya içiyor ya içmiyor ve ağlata ağlata 20/30 cc içirebiliyorum anca bu sorunu yaşayan bir tek ben miyim🤦🏻♀️
Yusufefem gamzeonur bizde 4 aylığız aynı durumdayım ben sadece mama ile besliyorum asla almak istemiyor vermesem bütün gün aç durabilir
Fun gamzeonur atakla alakalı biraz sabredin geçici bi dönem. Sürekli biberonu görmesi de iyce ağlamasına sebep olur. Biraz zaman tanıyın
Minikkusuumm gamzeonur canım önce nasıl uyduruyorsan uyutmaya çalış sersemleyince ver ben 4. Ay atağında öyle yapmistim
gamzeonur Yusufefem iştahsızlığı için tahlillerde yaptırdık hiçbirşey çıkmadı sürekli ağlama ve reddimiz mevcut🤦🏻♀️
1994a_ kucukprensinannesi benim kızımda aynı 2 ay 12 günlük zorlaya zorlaya içiriyorum biberonu almıyor ama suyu iyi içiyor
gamzeonur Minikkusuumm 4aylık 800 cc içmesi gerekirken biz yarısının yarısını içiyoruz anca günde bu da beni korkutuyor ve yıpratıyor
1994a_ gamzeonur karın ağrısı var galiba karnını tuttum sürekli osturdu bide sakinleri ondan içmemezlik yapar mı