derinsmoms Dişte ateş meselesi her çocukta değişkenlik gösteriyor. Benim oğlumda hiçbir diş ateş yapmadı. Ama bağışıklığını baskıladığı oldu. Genelde hastalıkla,diş dönemi eş zamanlı olur,birbirini tetikler. Tavsiyem fitil vermeyin,eğer çok ağrılı,sıkıntılıysa 6 saatte bir paresetemol verin. Ama o da 38,5 sonrası için olsun.
Allah şifa versin kuzucuğunuza.