TheBaby benim annem de çalışıyordu iyi ki çalışmış
çocukken tüm gün benimle oyun oynayacak hali yoktu 1 saat oyun oynatacaktı akşama kadar ev işi
Yapacaktı
Duygusal değil gerçekçi olmak lazım çocuğun tabi anneye ihtiyacı var ama zaten tüm gün aktif şekilde çocukla oyun oynayamaz ev hanımı anne de… güvenebileceğiniz biri varsa çalışın diyorum
ben şimdi düşününce iyi şartlarda güzel bir çocukluk geçirdim , hiçbir şeye özenerek büyümedim her şeyim vardı , iyi okullarda okudum iyi bir meslek sahibiyim şimdi de çocuğuma aynı imkanları sunabiliyorum.çocuğuö için neye özensem parasını hesap etmeden alabilirim .
Bunlar hep annemin çalışması sayesinde . O yaşlarda annem işe gitmesin diye çok üzülürdüm ama çocukluğumdan çalınmış gibi hissetmiyorum evde olduğu zamanlarda bana hep yetti