JackDaniels Deletedmom5493 Ben gebelikten önce yaptırmıştım. Ama doktorum emzririrken yaptırdı🙏🏻 Özellikle kendim içinde sordum yaptırabilirsin sadece çok temiz bir yere yaptır ve sonrasında dikkat et dedi
Mom0911 Deletedmom5493 bilmiyorum canım. ben memeden kestikten sonra yaptırmayı düşünüyorum. Oğlumun ismini yazdırcam 😌
Burcu35 Deletedmom5493 Yani bilgim yok gerçekten ama mesela derinize yaptırıyorsunuz kana karışmıyor yiyip içmiyorsunuz süte gidebilen birşey yok bence sakıncası olmaz ama 🤷🏻♀️
Deletedmom5493 JackDaniels Anladım canım çok sağ ol vallahi yapmayı düşünüyorum ama tereddüt ediyorum emziriyorum diye inşallah temiz bir yer bulurum🌸🌸🌸
Deletedmom5493 Mom0911 Ben de kızımla oğlumun ismini yazdırmayı düşünüyorum bir de kızımın elinin baskısını Yaptırmayı düşünüyorum ❤️❤️Ya temiz bir yer bulacağım ya da emzirmeden sonra yapacağım artık
Deletedmom5493 Burcu35 ben de öyle düşünmüştüm aslında sonra ağrılı bir işlem daha sonra enfeksiyon kapma riskini düşündüm bir de sizlere sormak istedim. Doktorumuzla randevumuz daha çok onu beklesem iyi olacak sanırım. Teşekkür ederim size de🌸🌸