Selinuz Hanımlar merhaba sezeryan doğum yapalı 46 gün oldu emziriyorum fakat 3-4 günde 1 kıp kırmızı kan geliyor azar azar şeklinde ama damla damla değil bu kanama ne zaman biter doktora gitmelimiyim başına gelen var mı acaba??