Kizlar bebeğim doğduğundan beri mama ile besleniyo sütüm az geliyordu ama ne kadar olursa veriyorum emziriyodum ama 1 .5 ay emdi sonra memeyi hiç bir şekilde veremedim şuan mama ile devam ediyoruz kilosu doktor iyi diyo ama göstermiyor minyon tipli bı bebek en son 5700 du ama daha az duruyo millet artık nie gelismemis bu çocuk diyo sizlerde böle olan varmı?