Konagını almazsanız deri hava almaz ve saç uzamaz doktorumuz öyle demişti hatta ben kızımda hiç konak ne bilmiyordum doktora sordum bi yana uzun bi yanı kısa saçı ne zaman uzar demiştim oda konak var annesi önce onu temizlemen gerekir yoksa derisi hava almaz saçları tıkanır uzamaz demişti nasıl yapacağımı sordum ve gercekten cok işe yaradı 3 4 ay sonra farkı hepimiz farkettik nasıl temizlenecek diye soracak olursan canım banyo edecegi gun bi 15 dakika önceden zeytinyağı kafasına sür ovala bekle erkeklerin kullandığı uzun taraklar var ince onlarla derisini kızartmadan aşagıdan yukarıya tara ve o konakların hepsi taraga gelecek sarı sarı peçeteyle sil ve iki 3 defa bu şekilde yap canım banyodada kafasını yıka inan ki inanmamıstım ne alaka fln diye ama dogru