Eczrvz Nötropeni skntısı çeken anneler durumları paylaşabilir mi? Kızımın nötrofil değerleri düşük geldi!!
Miniknur Kac cikti. Bizim 3 aylikken 800 du. Ama bebegim saglikli hic hasta olmayan bebek. Doktor 3 ayda bir takip edelim dedi. 6. 1100 olmus. Icim rahatladi. Buyudukce artcak insallah. 10 aylik oldu. Tekrar yaptircaz