Ali123 Ne demek sezeryanla doğum yaptım bebeğim bana bişey hissetmiyor. O sizin içinizde büyüdü. Siz mutlu olunca mutlu oldu siz ağlayınca üzüldü. O sizin bebeğiniz sizden bı parca. HER BEBEK FARKLİDİR benimki de aglamazdi arkamdan şu an 14 aylık sesimi duysun ağlar. Sen içini ferah tut biraz daha büyüsün peşinden ayrilmiycak. Sağlıkla büyütün 🥰