Hmin kısa sürdü demek isterdim ama maalesef iki aya yakın sürdü bizim. Ama ilk baş meme görünce ağlardı çığlık çığlığa o bir kaç hafta sonra geçti. Kısa emmesi iki ay devam etti. Çok şükür sonra güzel emmeye başladı. Bir arkadaşımın iki haftada geçmişti bebekten bebeğe değişir inşallah sizinki kısa sürer. Ben az emdiği için geceleri üç saatte bir kalkar emzirirdim uykuluyken guzel emiyor diye.