EJI Zeyynep meme ve mamayı nasıl veriyorsunuz saat olarak? Mesela önce emzirme 3 saat sonra mama mı yoksa emzirmenin hemen arkasına mama mı veriyorsunuz? Detay verebilirseniz çok memnun olurum.
Zeyynep EJI emziriyorum arkasından mama veriyorum hemen ki daha az mama içsin diye anne sütünü daha çok alsın diye bazen saati gelmedende emzirdiğim oluyor bebeğim huysuzlaşırsa emziriyorum ama mutlaka mamadan öncede emziriyorum
Rabiazulal Bnm bebeğimde az kilo almış bana doktorum saat başı emair yaz ayındayız dedi terlemeleri fazla olduğu için sıvı kaybediyolar bide bir memeyi bitirmeden diğerine geçirtme dedi şuan kilo alıyor güzelce
Mavs Zeyynep merhaba benimde bebeğim 15 günlük kontrole gittiğimizde doğum kilosundan 100 gram eksilmiş kilo almamıştı pazartesi günü tekrar gidicez 10 gün sonra gel dedi bende mama + meme veriyorum sütü sağıyorum sürekli benim merak ettiğim anne sütü verdikten sonra bazen doymadığı oluyor mama veriyorum bu şekilde kilo alır mı ? Yoksa 3 saatte bir verince mi kilo aldırıyorum kullandığım mama aptamil
Zeyynep Mavs cnm onu doktor karar verir bn bişey söyleyemem kaç saatte bir vereceğini belki senin sütün bnmkinden fazladır veya daha çok doyuruyordur daha az mama vermen gerekir onu kilo kontrolünde doktor söyler sana zaten bebeğin aç oldugunda ağlar eger sütün doyurduğunu farkettiğinde bnce mama verme en sağlıklısı anne sütü tabiki yetmediği yerde mama
Metehan123 Ben de bu durumu 2 aylikken mamayi kestim tamamen meme deneyim kilo alimi iyi olursa mama vermem dedim gorunuste cocuk doyuyo gibiydi sesi cikmiyo 2 saate bi emiyo cisli bezi normal falan sizin gibi tartiliyorum gram ayni gorunuyo sonra saglik ocaginda tarttim 25 gunde sadece 200 gr almis mecbur mamaya geri basladik
tecrubesizannee gzdeses bende vermemiştir diye düşünüyorum kilo verecek kadar aç olsa huysuzluğundsn uykusuzluğundan anlarsınız zaten bence tartı da bir anormallik olmuş :)
gzdeses @Metehan123 ya bende de öyle emiyor uyuyor cisli bezi de iyi ama kendim ölcunce kilo almamış gözüküyor ilk ay kilo alımı nasıldı peki
Metehan123 gzdeses ilk 2 aya gelene kadar mama destekli gittik her ay 1 kilo aliyodu 2den 3e gecerken mamayi kesip anne sutu verdim sadece o arada 200 gr almis tekrar basladim mamayi dr.a kalsa gerek yok iyi kilosu dedi bakalim 3ten sonra ne kadar kilo almis saglik ocagi acilsin goturcem bi
gozdesh gzdeses bebeğin sağlığı yerindeyse kilo çok önemli değil. Benim kızım geçen ay 100 gr almıştı sadece. Doktoru herşey yolunda dediği için endişelenmedim. Bide bebeğim sebze, meyve, et yiyen bi bebek ona rağmen 100 gr aldı.
gzdeses @gozdesh yani sağlığında bu problem yok sadece endişe ediyorum anne sütü yetmiyor olabilir diye bakalım doktora gidince belli olacak sizin bebeğiniz kaç aylık
gzdeses @Metehan123 anladım o zaman mamaya devam etmeniz iyi olmuş bence bende ilk ay az da olsa kilo alınca ikinci ay sadece anne sütü verdim ama kendim tartinca almamış gözüküyor bakalım belki bizimde mama desteğine başlanabilir yarın doktora gdnce belli olur
gzdeses @Metehan123 bizde bugün doktordan geldik bir ay boyunca hiç kilo almamış doktor mama takviyesine başlayalım dedi önce emzir sonra ne kadar içebiliyorsa o kadar mama ver dedi ins bu şekilde alır kilo haftaya kontrol edecek bakalım aynı sizin durum oldu ben de de :(
Metehan123 gzdeses sıkmayin caninizi duzelirler insallah ben gunde 2 kere veriyorum 75 cc yine cogunluk memede
gzdeses @Zeyynep merhaba bize de doktor mama takviyesini uygun gördü bir ayda hiç kilo almamış önce emzir sonra mama ver alabildiği kadar içsin dedi siz mamayı biberonla mi veriyorsunuz mama verdikten sonra memeyi bırakırsa diye korkuyorum
Zeyynep gzdeses evet biberonla veriyorum phlips aventin doğru düşünüyosun bırakma ihtimali var çok duydum biberondan sonra meme reddi yaşayan ama biz yaşamadık şükür Eds yoluyla besleyebilirsin istersen
gzdeses @Zeyynep bakalım şimdilik daha y eni yeni başladık mama desteğine İnşallah bırakmaz bizimki de Philips in biberonu nasil o da anne memesine yakın biberon galiba olmadı ben de ondan alayım
Zeyynep gzdeses aynen canım ben çok memnunum biberon SAN güzel kaliteli alıştırma bardağı da düşünebilirsin sen bilirsin artık ama biberondan sonra kolaya alışıyorlar bn kullanıyorum ama Facebook un varsa emzirme akedemisi diye bir grup var oraya üye ol takip et yazılarını oku faydası olur
gzdeses @Metehan123 İnşallah düzelirler ya vallahi çok ağladım bugün çocuk hiç doymamış resmen hala aklıma geldikçe üzülüyorum
gzdeses @Metehan123 doktorda kilo almasını istiyorsan 2 saatte bir ver dedi bende günde iki ya da üç kere 60′lık veriyordum o da aldırmamış kilo
Metehan123 gzdeses hangi mamayi kullaniyosun ki merak ettim belki kullandigin mama kilo aldirmiyodur 2 saatte bir mama verirsen memeyi ne ara alcak sutun azalir ki emme sayisi azaldikca