Minenur123 ben götürdüm ama oğlum durmadı maalesef. Boyun simidini sevmedi. Götürdüğüm yerdeki kadın da 6.aydan sonra bebeklerin yarısının böyle yaptığını, istemediklerini söyledi. Benimki yine girdi ama çok mutsuzdu hiç gülmedi bitse de gitsek havasındaydı :) Yarısı hiç girmiyormuş gelen bebeklerin bilginiz olsun. Genel olarak çok temiz düzgün bir yerdi ben beğendim oğlum sevse yine götürmek isterdim açıkçası.