Ağustosun ilk haftası eşimin dogum gunu. Normalde hep klasiktir saat alirim ama almadığım tarz saat kalmadı. Onyuzdrn bu sene farklı düşünülmüş bir sey almak istiyorum. Şimdiye kadar aldığım hediyeler su şekilde bunlardan biri olmaz yani
Fotoğraf albümü yapmıştım
Kızımın zibini uzerine yazı yazmıştım
Saatler aldim
Masaj aleti aldim
Vefat eden babasi ile kızımın ve eşimin fotosunu cizdirnistim
Kızımla onun fotoğrafını kanvas tablo yaptırdım
Kıyafet alamam ona beden konusunu hic tutturamiyorum.
Parfüm aldım bir kaç tane