Woody yok canım galiba bizler 24 saat öncesinden bu çocuk ne yiyecek diye araştırma felan yaptığımız için , fazla olan zamanımızı sağlıklı şeyler yedirmeye çalıştığımız için , elimizde yemek aksama kadar peşinde koştuğumuz için bizler ilgisiz oluyoruz galiba😇😇 Ben bir ebe olarak bana göre en büyük şey çocuğumun sağlıklı büyümesi, her çocuğun gelişimi farklıdır bunun zekasal olduğunu düşünmüyorum bazende genetik benim çocuğumda fazla kelime yok çünkü eşim çok geç konuşmaya başlamış ona cektiği belli yani. Çocuğum bunları yapmıyor ama 24 saatim cocugumla onun ne yiyeceğini düşünmekle , ona çeşit çeşit tarifler denemekle, toz pis olmasın diye evi silip süpürmekle canım çıka çıka yorulsamda anneler güçlü olur diyip onunla oynamakla geçiyor. Artık su çocuklardaki kıyaslamayı bıraksalar ne iyi olur kıyaslamadık zekaları kalmıştı bir de ilgili annelikleri.