Oğlum 7 ay 23 günlük😊 bugünlerde çok iştahsız.. ben de ilk defa hazır kaşık maması aldım belki sever yer diye.. üzerindeki ölçüye göre yaptım 4 yemek kaşığı mama 150 ml su.. benim normal yaptığım mamaların çorbaların meyveli yoğurtların 2 katı oldu ölçüsü..bana çok geldi oğlum da bitiremedi zaten.. sizin bebişler bu kadarı yiyebiliyor mu bi öğünde.. kalanı bikaç saat sonra yedirsek bi şey olur mu???