Kbrasg Sizin bebeklerde de var mı acaba neden oluyor.? 4 aylık kızım dogdugundan beri göbek dliğinden vajinasına kadar inen çizgisi var bizim hamilelikteki çizgi gibi?
pembeninkurku Kbrasg normal o bizler de de var ama sadece hamileliğimizde karın genişledikçe ortaya çıkıyor adı linea alba bu herkeste hep var olan birşey benim kızımda da var yani hepimizde var korkmanıza gerek yok☺️