kubra76 antibiyotiklerin çoğunda öyle yazıyor ama fayda zarar olarak bakıyorlar. Bir ara mastit oldum. 15 gün damardan sabah öğle akşam antibiyotik iğne yaptırdım. Hemşireler bile şaşırıyordu baya ağır bi antibiyotikti. Çocuk doktoruna sorduğumda süte çok çok az geçer bebeği etkilemez demişti. Ve o ilacın içindede emzirmeyi kesmek gerektiği yazıyordu. Ama ben emzirdim şimdilik kötü bi etkisini görmedim çok şükür. Yinede o kokuyu doktora sormakta fayda var diye düşünüyorum. Ama tabi siz bilirsiniz 40 ınıza kadar geçmezse ve Allah korusun birşey varsa ilerlemiş olur.