Bfiliz Merhaba anneler🥰 bebegım 11 ay 2 gunluk sadece alt ıkı dısımız cıktı ve ustten ne bır belırtı var ne bişey biraz geç mi kaldı acaba diyorum dişlerimiz sizde durumlar nasıl öğrenmek istedim
Kahvedelisi Bfiliz bizde 11 aylığız sıfır dişle gidiyoruz ve hic belirti yok hala doktor endişelenmeyin dedi bekliyoruz bakalım ☺️