Benim oğlum maşallah tüp gibiydi içi gaz doluydu ne çektim bir ben bir allah bilir günde 2 defa biogaia kullandım 5 damla 3 defada 8 damla metsil kullandım biri gece 3 te emzirirkendi sabahları sancıyla uyandığı için ilk başta metsil kullanmak istememiştim aldığım halde bi yerde zararlı falan diye okuyunca eleyip zinco falan denedim ama hiçbir etki göremeyince ve aile hekimimizde önerince bi şans verdim bayıldım malesefki 4 5 ay gaz bitmiyor ama ben etkisini yarı yarıya düşürdüğüne inanıyorum