minikbaykus Çok sevdiğim arkadaşımla aramız bozulmustu. Arayıp konuşmak istedim meşgul sesi geliyor arkasından da bağlantı kesiliyor. Tekrar aradım aradığınız kişiye ulaşılamıyor diyor . Engellemiş olabilir mi nasıl anlarım
Ah_neredeee_vah_neredeee minikbaykus sanırım engellenmişsiniz .. siz kendiniz aradıktan sonra başka bi numarayla arayın o zaman acı gerçekle karşılaşacaksınız
Deletedmom5284 minikbaykus başka bir numaradan arat arkadaşın falan arasın pardon yanlış numara desin
minikbaykus Tazeanne3434 Yaaa hiç bir insana değer vermek gerekmediğini birkez daha öğretti hayat işte. İnsanlık bende kalsın dedim aradım. İlk adımı attim
minikbaykus Ah_neredeee_vah_neredeee Engellenmişim canım ya belli. Çocukluk arkadasiyiz bide hiçbir sorun Yokken. Dünya da kimseye güvenmemek gerekiyor işte
minikbaykus Pinars Akşam öyle yapicam. Kendisi bilir bu yıllık arkadaşlık kendi kafasında kurup bitiriyorsa yapacak da bişeyim pek yok