Mariiiin1 Ben-matilda canım ben oglum 40 ını cıkardı boyadım , bi kaç defa daha boyamıstım , Emziriyorum bebegim 1 yasına giricek , boya ama emzirme oyleyken dus aldıktan sonra emzir ben oyle yaptım
Papatyam_0 Ben-matilda sacinizi boyayamadiniz diyemi bu kadar bunaldiniz acaba Allah baska dert vermesin
KoalasMom Ben-matilda Neden bozuyorsunuz psikolojinizi oğlum 2 haftalıkken ombre yaptırdım emziriyorum dipler hariç boyaşı, doktorum bir sakınca görmüyor 🤍
qwrt1245 Ben-matilda kızım 3 aylıkken organik boyayla boyadım organik boya kullanırsanız sıkıntı olmuyor
MuhammedMusa Ben-matilda hayır neden öyle bişi olsun ki 😅 sadece süte geçer falan diyorlar ama ben inanmıyorum. Boyadım valla. Kendi ruh sağlığımız için bile olsa iyi geliyor.