Ya bu buzdolabından bıktım gerçekten sürekli bu hatayı veriyor ünlem işareti var yanıp sönüyor sürekli servis çağırıyorum düzeltiyorlar ama yılda 4-5 defa aynı şeyi yaşıyoruz şimdi de ünlem işareti yanıp sönmüyor ama kırmızı şuan servisi aradım servis garantisi de dolmuş bilen vardır belki önce danışayım dedim şuan dereceyi 1 yapıp kapattım kapağını 2 saat açmayayım düzeleceğini zannetmiyorum daha önce de aynı şey oldu fayda etmedi çünkü gelen servis elektrikte sorun yada havanın çok sıcak oldugunu söylüyor ama iki ev değiştim ikisinin de mi elektriğin sıkıntı vardı ve aksine mutfak hep en serin olan yer bazen orda yatıyorum çok sıcak oluyor diye eşyaları dizerken de dikkat ediyorum arkaya kenarlara denk getirmiyorum başıma bela ettim aldım bunu ya çaresi olan varmı