Gelişim bireyseldir. Bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslayıp boşuna kendinizi üzmeyin. Her bebek aynı dönemde aynı oranda büyümez sonuçta robot değil bebeklerimiz. Bir bebek 5. ayında birden boy atabilirken başka bir bebek 7. ayında boy atabilir, kilo alabilir. Eninde sonunda birbirlerini yakalayıp benzer oranlara ulaşıyorlar. Doktorunuz size bir sorun var demediği sürece böyle şeyleri düşünmeye bile değmez.