Busram55 Bebegim 7 aylık. 6 aydan sonra 2 numara mamaya gecmiştik. Bayramda eşim yanlıslıkla 1 numara mama almıs. 1 numara versek bisey olurmu bide 800 gram almıs. Gelişiminden bisey kaybedermi