Böyle bir uygulamayı açtığınız için binlerce kez teşekkür ederim. O kadar eşsiz insanlar var ve o kadar bilgili bir yer ki bugün bir kez daha anladım. Çocuğum ateşlenmişti burdaki önceki postlara baktım o yönde ilerledim ve boğaz enfeksiyonu vardır direyerek direk hastaneye koştum ve öyle de oldu. Her bilgisini paylaşan anneler size de çoook teşekkür ederim iyi ki varsınız ♥️🙏🏻