Kubramomm Bu damlayı kullanıyorum ama bugün sanki damla şekerlenmiş gibi geldi hiç dikkat etmemiştim bozulup bozulmadığını nasıl anlarım
Hbbknk İçindeki maddeden dolayı bence bende 2 aydır kullanıyorum çalkalamak gerekiyor ay sonuna doğru dibe çöküyor zaten iyice o parçacıklar