cankizim1 Bilgiyi her türlü alırsınız ama çocuğunuz da gözlemlediğiniz başlamak için yeterli sinyalleri var mı? Hadi başlayalım deyince başlanmıyor maalesef. İletişim de yeterli değilmiş, en azından çişi geldiği zaten belli etse de söylemesi işinizi daha da kolaylaştır. Bence önce bebeğinizi gözlemleyin.