Oglum 20 aylik ve bu aralar resmen bana yapisiyor yanindan ayrilmami istemiyor. mutfaga gidecem hemen agliyor halbuki beni görüyor gitmeyecegimi de biliyor.
Onceden 5 10 dk yalniz takilirdi simdi asla yok sadece ben..
Azi disleri gliyor baya sismis ondan mi acaba ya sonra duzelir mi cok zorlaniyorum.sizin de basiniza geldii boyle?
Yada ne yapmam lazim$