Arkadaşlar selam bebeğim 30 günlük. Tüm aile grip bebeğimde grip oldu. Burnunu serumla temizliyorum ancak solunumu halen sıkıntılı. Ateşi ise şimdilik yok. Yapılabilecek bir şey var mı? Bu durumda olup hastanede yatırılan bebeğiniz oldu mu? Lütfen yardım edin