Kereminannesiii Öyle ama kesinlikle değiyor verdiğiniz paraya. İçkiler, yemekler harika. Bebekli insanlar için özellikle çok rahat edilecek bir yer. A la carte restoranına ücret ödemiyorsunuz lagoon oda aldığınız takdirde. Zaten iki kişi çin restaurantı için 500₺ Gibi bir fiyat veriyorlar. Gitmişken her şey dahil gitmek daha avantajlı. Biz haziranda bir 12 gün kadar kaldık. Zaten senelerdir oraya gidiyoruz kime önersek onlarda çok memnun kaldılar