Mirabebek Kızlar merhaba kızım 9 aylık artık oto koltuğu almak istiyorum ama oturur mu durur mu bilmiyorum o yüzden aman aman pahalı bir şey almayacağım ikinci el bakıyorum satan var mı İstanbul’da oturuyorum
2papatya Mirabebek naçizane tavsiyem 2. El oto koltuğu almayın zaten ömürleri kullanım yaş aralığında. Bebeğinizi emanet edip oturtacaksınız sonuçta
Mirabebek 2papatya aslında hiç araştırma yapmadım artık poşete sığmıyor kucakta yol boyu benim üstümden geçiyor artık tutmak imkansız dedim bir bakıyım oto koltuğunun bir ömrü olduğunu bilmiyordum açıkçası öğrendiğim iyi oldu