DeryaBal yeteri kadar emiyor demek ki, kusması güzel bir şey değil ki. Ya fazla emdiğini kusar ya da reflüdür vs. Gün içinde yeteri kadar bezini değiştiriyorsanız doyuyordur, doyup doymadığını bu şekilde anlarsınız, kusma ile anlaşılmaz. Bebeğiniz doyuyorsa buna sevinin bence kusmuyor diye üzülmeyin 🤗