Gulyuzlum Ben eti güzelce yıkıyorum. Sonra kızdırdığım tavaya atıyorum suyunu salıyor o posalı suları hep döküyorum. Çünkü iğreniyorum. Daha sonra başka kızdırdığım tavada devam ediyorum. Suyunu salıp geri çekince tekrar soğanla yap ile kavuruyorum. Veya sade yapıyorum. Güzel ve yumuşak yapıyorum