Gecimgizem kesinlikle Cem Kara 👍🏻 Cok sukur karsımıza cıktı oglumuzun pipisini hangi doktor gördüyse kim yaptı diye sordu biz cok memnun kaldık.. sanırım maslak acıbademe de gidiyo ama türkiye gazetesi hastanesinde daha uyguna yapıyo üstelik kontrole gittigimizde kapıda abartmıyorum 25-30 kontrol hastası vardı o kadar cok giden oluyo yani bi araştırın derim