Deniz3402 Ek gıdaya geçtik tadımları yaptık. bu sabah da yumurta sarısının yarısını yarım avakado ve yerli muzun yarısını yedi. Bana miktar olarak fazla geldi ama yedi yani. Sizce fazla mı olmuş? Akşam da yoğurt yiyor meyve ile yarım bebek kavanozu kadar
demirboy Deniz3402 o ayda benimki de ne versen yiyordu sonra iştah tamamen kapandı yeni geçildiği zaman yiyorlar sanırım
pamuksekerinannesii Deniz3402 6. Ayımızda bende herşeyden veriyordum valla 3 kepçe koca 3 kepçe corbayı içtigini bilirim biz bile içemezken yada pankek vs ayı ilerledikce kendi zaten doydugu an kapatıyor ağzını istesende o kadar yediremezssin :)
Deniz3402 demirboy peki kahvaltıya ne zaman geçtiniz? Atıyorum yumurta sarısı peynirli pekmezli karışım gibi mama hazırlayıp vermek için 7.ayı beklemeli miyim
Alminazli Yediği sürece verin doydugunda zaten istemicektir ilk geçmişte cok güzel yiyolar benim kizimda öyleydi simdi 11 buçuk aylık zorla 2 lokma yiyo
bburcu Deniz3402 yarım avokado cok fazla bebek İcin. Bizler için bile günlük miktar yarım avokado. Kızım 9 aylık olacak her gün çeyrek yediriyorum. Ağır gelir 6 aya 😊
Nohutannesi Deniz3402 6.ayda geçmiştik. Büyüdü benim ki artık ama. Yumurtaya 6.ayda başladık biz. Ek gıdaya 4.ayda başlamış olsak da yumurta 6.aydaydı ve dolayısıyla kahvaltısı ozamandı ben sadece yumurta sarısı labne peyniri ve bir çay kaşığı pekmez verirdim kahvaltıda yediği kadarını yerdi
Gulenes Deniz3402 baya fazla yemiş sabah ya sabah yediğini iki o Gun yapabilirsin bence yiyor diye o kadar verme mesela yumurta sarısı ile avokadoyu yemiş ya muzu sonra biraz zaman geçince ver ki sindirim sorunu yaşamasın