Semasahin siz göbek bağına hiçbir şey yapmayın düşmesi için sadece kuru tutun o zaten iyice kuruyunca düşer illa şu gün düşecek diye bir şeyi yok yani kendinizi şey yapmayın, renk değişimi dediğiniz sarılık ise vakit kaybetmeden doktora gidin ben sarılık başladığının farkındaydım ama o kadar ileri olacağını düşünmedim en sonunda doktora gittik ve değeri hastaneye yatacak kadar yüksek çıktı, bol bol emzirin 40 dakikada 50 dakikada falan ne kadar emerse ona kardır o, onun uyanıp emmesini beklemeyin. Bizimki 3 saatte 4 saatte ancak emiyordu sarılık ilerlediği için uykudan kafasını kaldıramıyordu. Emmedikçe de sarılığı artıyordu. Böyle bir döngü yani bu. Dikkat edin siz ilerlemeden. Emdikçe idrar ve kakasıyla o sarılığı atacak üzerinden. Bir de doktorumuz bize güneş banyosu yaptırın demişti, saat 10a kadar ya da 16.00dan sonraki güneşe çıkarın bebeğinizi sadece bezi kalsın üzerinde ama 1 dakika sadece, derisi daha ince yanar fazla tutmayın, daha sonra direk temas olmadan odanın içinde güneşin olduğu şekilde durabilirsiniz demişti.