Benim bebeğim 6,5 aylık daha o aya gelmedi ama sana şunu demek istiyorum. Ben de maalesef çok endişeli bir anneyim herşeyi ayında zamanında mı diye sürekli kontrol ediyorum üzülüyorum bazen kendi kendime şu an senin için en önemli olan şeyin desteksiz oturuyor olabilmesi ve bir kelime dahi olsa söylüyor olabilmesidir. Çünkü bunlar temel taşlar. Her çocuğun gelişimi çok farklıdır her bebek o ayda yazıyor diye yapması gerekenleri o ayında yapmaz kimi bebek çok hareketlidir kimi çok uysal yani endişelenme bence. Ben de bir sağlıkçı olarak aklıma bin türlü hastalık geliyor ama yok diyorum benim çocuğum gayet sağlıklı alıyorum onu öpüyorum dışarı çıkıp kafamı dağıtıyorum. Sana da en güzel söyleyeceklerim bunlar.