CeyhunMelikElisaMislina Hanımlar sezeryan sonra ilk adetinizi ne zaman oldunuz ve kan miktarı nasıldı normale göre ?
TheBaby CeyhunMelikElisaMislina 2.ayımda oldum lohusa pedi ancak yetiyo çok çok geldi. Bugün 11.günüm halen lekelenmem var
prenses_annesii2603 CeyhunMelikElisaMislina Lohusalık bittikten 2 ay sonra oldum bende pek yoğun olmadı
curly_mom CeyhunMelikElisaMislina doğumdan sonra 30 gün kanama oldu tabi az az sonrasında bebeğim 8.aylıkken adet olmaya başladım ben.. Normal bi kanama oldu az ağrılı. Kişiden kişiye değişiyor sanırım
Evrim1906 CeyhunMelikElisaMislina doğumdan sonra kanamam 20 gün falan sürdü en fazla molped soft gece kullandım hep aşırı bir kanamam olmadı 40ım çıktık dan 2 hafta sonra falan da normal adet döngüsü yaşadım kanama normal oldu gebelik den önceki gibi devam etti
ADAcayi 40 im çıktıktan bir hafta sonra oldum. Diğerlerine göre daha azdı kan miktarı. Ama gittikçe her adet oluşumda artmaya, eski düzenine girmeye basladi
nickimikili CeyhunMelikElisaMislina 8 ay sonra oldu aynı eskisi gibiydi miktarı ancak gün olarak 1 gün fazla sürmüştü
anneko_ Kırkım çıktıktan birkaç gün sonra oldum 10 gün falan sürdü ilk birkaç gün çık yoğun koyu renkli oldu sonra normale döndü azaldı
Ayazinannesi10 CeyhunMelikElisaMislina 7.5 ay sonra oldum yani bugün oldum.beklemiyordum daha şaşırdım bakalım yoğun mu olacak 😇
HaLe31 CeyhunMelikElisaMislina 40ımdan hemen sonra oldum ve çok çok fazlaydı normalde bu kadar olmuyordum
anne-11 CeyhunMelikElisaMislina doğum yapalı 5 ay oldu dün oldum 2 saate 1 değiştiriyorum orkidi full dolduruyor bazen iç çamaşırıma bile geçiyor 2 gündür yoğun oluyoruz biraz karın ağrısı var başkada birşey yok
Tospikannesiii CeyhunMelikElisaMislina ben iki ay sonra olmuştum ve baya fazla gelmişti lohusa kilodu giymiştim 😃 hala fazla geliyor bir sene olacak ama ilk gün özellikle çok yoğun geçiyor
zeyzey77 CeyhunMelikElisaMislina İlk doğumda 43. Gün oldum çok kanama yoktu..ikinci doğumda 41. gün oldum çok kanama oldu