350335 Doğum sonrası belim cok agrımaya basladı nedenini bilen yada fikri olan var mı ben belden uyusturuldugum için o iğne yeri agrı yapıyo
Ruzgo35 350335 geciyo canim merak etme bnmki 2ay agridi resmen cunku ignegi batirdiklrinda kendimi braz geri cekmistim doktor dedi ondn
Urazkom 350335 evet canım , benim çok sürmedi bel ağrım 2 ay felan ara ara çektim sonra çok şükür ağır kaldırmadığım sürece ağrımıyor. Yeni mi doğum yaptın?
Leylaa_ 350335 ağır falan mi kaldırdınız ameliyat sonrası doktorum 6 ay ağır kalmak evi bile beline küvet vererek supurme dedi anestezi yeri icin. Bi kere çamaşır sepetini kaldırmıştım biraz ağırdı bi kaç gün. Ağrıdı
350335 Leylaa_ oo o kadar seylerde agır sayılıyorsa hergün yapıyorum ama özellikle geceleri uyudgmda uyandgmda oluyo agrı
ikiprensannesii2 Doğum yapalı 1 sene oldu benim de ilk aylarda aşırı ağrı oluyordu şimdi fazla olmuyor. Doğumdan önce de bel ağrım vardı o yüzden tekrarlıyor benim