Hanımlar günaydın,
Maalesef sıcaklar başladığı andan itibaren kızımda yer yer isilikler başlamıştı. Özellikle ensesi ve göğüs bölgesi isilik oluyordu. İstanbul’da hava sıcaklığı malum, nefes alınmıyor nemden. Bugün yine şükür esiyor biraz ama bizim evimiz cidden inanılmaz sıcak oluyor. Gün içinde ev içi sıcaklık 32-33 dereceye çıkabiliyor. Geceleri minimum 28-29 derece oluyor.
Gün içinde bezi mümkün olduğunca takmamaya, sık değiştirmeye özen gösteriyorum ama geceleri maalesef bez takmam gerekiyor. Henüz tuvalet bilinci yok çünkü. Ne lazımlığa be klozete yapmak istemiyor, korkuyor. Her gece bez bağlamamdan sonra sabah özel bölgesi inanılmaz şekilde isilik olmuş oluyor.
İsilik olduğuna eminim bu arada. Daha önce mantar da olmuştu çünkü. Ayırt edebiliyorum. Bununla nasıl başa çıkacağımı şaşırdım. Sudocrem, bepanthol pişik önleyici, bepanthol sensiderm sürdüm olmadı. Bu sabah advantan sürdüm mecburen bi umut. Var mı bi yolu? Önerebileceğiniz bir şey? Günde 3-4 kez de suya girip çıkıyor havuz dolduruyoruz. Şaşırdım cidden.