ikizleriim Neden o kadar sık uyanıyorlar acaba ? 1 yaş artık uyku düzenine geçiş aşamasındalar benim ikizlerimde 1 yaşında 20:30 gibi yemeğini yediririm 22 gibi uyurlar gece 1 gibi mama veririm arada emzik düşerse uyanır ama hemen uyur sabahta 9 da uyanırız. Gündüz uykusunu iyi uyamazaa gece çok sık uyanma oluyor gündüz uykusu nasıl acaba tek uykumu ,iki uykumu en az kaç saat uyuyorlar ?