Tosbikiim_0606 Kizlar kararsızım alicam ama herkes dio yurutec daha iyi ama ben istemiyorum yürüme arkadaşıyla çok düşer diyolar bide bime gelen yürüme arkadaşını alıp memnun kalan var mı?
bozobeydrk Tosbikiim_0606 pilsan marka kullanan çok gördüm ben alabilirsiniz. Yürüteç kullanan çok ama zararlarını da düşününce vazgeçiyorum ben.
irva Tosbikiim_0606 Yürüteç aldım yürüme arkadaşı da oğlum şuan 8.5 aylık koltuklara tutunup yürüyor.Yürüme arkadaşını sadece 1 2 kere kullandım ona o kadar.Yürüteçi ise gün içinde 15 20 dk kadar kullanıyoruz.
zeyzey77 Tosbikiim_0606 Yürüme arkadaşı ittigin zaman giden bir model olursa sorun olmaz ama birden kayarsa denge kuramaz düşer ağzını yüzünü vurur
Mommyys harley ben cok faydasnı gordum yazılan cızılenı bılıuorum hakkında ama tek bakan anne icin büyük kolaylık
Tosbikiim_0606 harley bende iyi değil diye duydum hem yürüme arkadaşının üst kısmında oyun için oyuncaklar var
Elfida-10 Tosbikiim_0606 ben ikisini de kullandım yürüteç anne için çok büyük rahatlık yürüme arkadaşını da ben de bimden almıştım pilsan memnun kaldım ama 1 veya 2 sefer kullanmıştır önündeki oyuncaklar ona daha cazip gelmişti ayrıca düşmez tekerleklerin sistemi güzel
Gizemgnsyagci Tosbikiim_0606 ilk arabam ve yürüteç kullandık oğlum erkenden yürüdü ayı söylemiyim kimse inanmıyor nazar değer 😅
elif_07 Tosbikiim_0606 benim kızım 7 aylık. Yürüteç kullanıyor. Yürüme arkadaşını da daha ileriki zamanlarda kullanmayı düşünüyorum. Ayakta dik durabildiğinde. Şimdi daha yeni desteksiz oturmakta başladı.
Mom0911 Tosbikiim_0606 bilmiyorum 🤷🏻♀️ ben yürüteç kullandım oğlumda. Bir zararını görmedim , düşme falan filan da yaşamadık. 13 aylıkken yürüdü zaten
Ahkukulivahkukuli Tosbikiim_0606 yuruteeeec yuzde bir milyon yürüteç ben 5 aylikken bindirdim oğlum 11 aylık yürüdü aşırı rahatlık aşırıiii. Almak istersen tertemiz ikinci el var bende bu arada aklinda.olsun ama kesinlikle yürüteç yani yürüme arkadasinda hemen yürüyemiyor i hızlı gidiyor bebek yavas.bide önündeki oyuncaklara bakmaktan yürümüyor bebe
Beren-2020 Yurutec kullandik 2 Ay falan ama çok nadir bindiriyordum 2 3 günde bir 10 dk falan. Kendi çabasıyla koltuklardan tutuna tutuna 11 aylıkken yürüdü.bence ikiside gereksiz
Rikaa Tosbikiim_0606 ben de doktora sordum yurume bozuklugu yapiyor yurutec onermiyoruz dedi. Bacaklari carpik oluyormus ya da ice basiyormus
Tosbikiim_0606 Rikaa bende ondan korkuyorum ikisinide alip köşede dursun istemiyorum evim kucuk zaten
uyumayankoala Tosbikiim_0606 Köşede durmaz merak etme, dolaptan let godan falan satabilirsin böyle şeylere talep çok çünkü, sende ikinci el bak istersen. Belki inanmazsın ama yürüteci 25₺ye aldık 😁