Es-Es123 cocomelon yani bu şekilde bi tutumla çok hasta kaybeder. Fatih beye alayım o zaman randevumuzu. İnanırmısınız yaklaşık 1 Aydır bunu düşünüyorum. Doğumumu vs herseyimi o hastanede yaptım ilk defa böyle bir tutum görüyorum
zhrayca2001 Burcagg bende bahçelideyim şuan hangi hastaneye gidiyosunuz acaba muayene ücreti ne kadar memnun musunuz
Burcagg zhrayca2001 henüz bebeğim bir aylık devlet hastanesinde ayşe hanıma gittim memnun kaldım ilgisinden ilerleyen zamanlarda ne yaprım bilmiyorm
Es-Es123 zhrayca2001 550 TL diye hatırlıyorum. Ancak bizim özel sağlık sigortamız var 79 TL ödüyoruz.
Es-Es123 zhrayca2001 evet malesef hastanede herhangi bir devlet sigortası geçmiyor. Sadece özel çalışıyorlar