Smalina
evim 120 m2 klimam salonda ve ben mesela bütün odaları kapatıp sadece salon kapısıyla kızımın odasının kapısını açık bırakıyorum koridordan soğukluk gidiyor kızımın odasına oda rahat rahat uyuyor böylelikle hem klimanın olduğu odada uyumamış oluyor hem serinlemiş oluyor.yalnız mutlaka inverter klima alın fatura geldiğinde farkı görüyorsunuz