Bisaniye 😂 ya gerçekten çok komiksiniz , bi kere devlet hangi birine baksın insanlar calismadiktan sonra bir de bu hastalığın gerçekten bu kadar hızlı yayıldığına inanıyor musunuz mantıken düşündüğünüzde sağlık çalışanları bir buçuk seneden beri Corona hastaları ile iç içe bu durumda sağlık personellerinin yüzde doksanınin ölmüş olması gerekmiyor muydu ? Bir de madem bu hastalık bu kadar ölümcül O zaman neden maskeler heryerde sokakta yerlerde hep maskeler görüyoruz o zaman maskeden de bulaşması gerekmiyor mu. O maskelerin tehlikeli atık kutuları oluşturulup o kutulara atılması gerekiyor bu durumda. Yani bu hastalık aslında o kadar büyütülüyor ki ama bunu size nasıl anlatayım bilmiyorum tavsiyem televizyon izlemeyin