Busegokce Doğdu doğalı herhangi damla kullanmadim hiç, d vitamini harici. Son zamanlar da uykusu şaştı, uyanmalar başladı ve desteksiz de uyumasını istiyorum artık. Bugün alayım dedim ama almaya değer mi?
nursocum Busegokce Bu damla uykuya alıştırmak için en fazla 2 hafta kullanılıyor. Deneyip memnun kalanda var kalmayanda eğer uyku sıkıntısı çekiyorsanız denemekte fayda olur 🍀
Gulenes Busegokce ya aynen bende şimdi bu soruyu sordum bende almak istiyorum hiç böyle değildi uykuları şimdi uyumak bilmiyor bi zararı yoktur dimi canım bende almak istiyorum
Gizemgnsyagci Busegokce arkadaşım kullandı ama bebeği 1 yaşını geçmişti küçük beneklere önermiyordu doktorumuz yoksa bende çok istiyorum 🥲
Busegokce nursocum Sanırım çocuktan çocuğa da farklılık gösteriyor. Dediğiniz gibi denemekten ne çıkar🏃🏼♀️
Busegokce Gulenes Henüz kullanmadık ama çoğu kişi memnun. Uyku sıkıntısı olan bebekler için bitkisel özlüymüş. İçeriği temiz bir damla. Bugünden itibaren bir farklilik görmeyi umud ediyorum.🏃🏼♀️
Busegokce Gizemgnsyagci Bizimki de 2 gün sonra yaşına girecek ama son çare olarak bende kullanmaya başlıcam.🌚
Woody Busegokce bir konuya etiketledim sizi. Gördünüz mü Yani sadece bitki ekstresi olsa içinde o bitkilerden çay yapınca uyuması lazım. O kadar çok reklamı dönüyor ki.. Şaşıyorum. Bu tarz şeylerin reçetesiz satılmsması gerektiğini düşünüyorum. Eskinin fitil verirdik uyurdu bebek demesinin modern hali gibi
Reyna Busegokce bilmiyorum sebepsiz sallayınca uyuyordu beşiğine koyuyordum 10 dakika sonra yine ağlıyordu
elif_07 Busegokce ben kullandım etkisini gördüm. Hatta ilk kullandığımda hemen uyudu ve 2-3 saat uyudu. Ondan başka da vermedim. Uyku eğitimi vereceğimde kullancam.
Bal-lokumum Busegokce Ben dr kontrolünde kullaniyorum. Benim bebeğimde uykuya direnen bebeklerden. Bu damla uykuya kolay geçişini sagliyo sadece. Ama gece defalarca kalkmasına engel değil. Memnun kaldim cunku uyutmaya geçtiğimde saatlerce ugrasiyorum uyutmak icin bu damla sayesinde daha kolay geciyo uykuya.
Hazalim Busegokce doktorumuz bize 5 aylıkken kızım önerdi şuan 6 aylık hiçbir faydasını görmedim yine aynı aksine dahada kötü oldu 😏
Gamze-S Busegokce bitkisel içerikli o anlamda bence rahat olun ama benim oğlumda hiç bir işe yaramamıştı
Elfida-10 Busegokce ben kullandım canım. Çok rahat ettim gerçekten bir hafta içirdim bir hafta boşluk bıraktım öyle öyle düzene soktum uykuyu iyiki almışım😂