Bebeğim 3 aylıkken adet gördüm bayramın 1. Günü adet günün di ilk adetimi gecen ay gördüm bu ay olmam lazım dı olmadım esim prezervatif artı geri cekilme ile korunuyor ben her iliskiden sonra prezervatifi kontrol ediyorum bisey varsa ilac alayım diye çünkü ikinci cocugu istemiyoruz henüz cooook erken diye zaten düzenli bir iliskşmiz de yok eşim vardiyalı çalışıyor ayda 4 5 ancak icime supe düştü normal mi hastaneye gitcem ama suan memelektyeyiz burda kadın doğumcu falan yok eczane vs de uzak yani normal midir bu durum sizde nasıl oldu