Kızlar bebeğim 7 aylık 6. Ayından sonra ne olduysa artık çok zor uyuyor ve her saat başı kalkıyor ben pes etme derecesine geldim yani o derece ne gündüz uykusu ne gece uykusu rahat uyuyor. Gündüz 3 uyku yatırmaya çalışıyorum zorla dalıyor sallıyorum koyuyorum yatağa ben çıkıyorum uyanıyor gene pispisliyorum koyuyorum bir zaman sonra gene ayni önce sadece gündüz uykularıydı şimdi gece uykuları da beter yanlız uyuyunca gene fazla kalkmıyor sanırım gece ben yanına yatınca saat başı uyanıyor o kadar zor durumdayım ki kendimi sorguluyorum artık. Bugün farklı odada yatıracağım yanında yatmayacağım bu uyku damlaları varmış onlardan kullananlariniz var mı melilla veya bay bay uyku damlası lutfen bi care ne yapacagimi sasirdim tam 2 saat boyunca salliyorum aetik beni cildirtiyor 2 saat boyunca sallayip keşke deliksiz uyusa sallama biter bitmez kalkıyor yada yatağa koyunca kalkıyor bugün sabaha kadar 9 defa kalktı zombi gibi geziyorum artık me gündüz uyuyabiliyorum ne gece lütfen yardım edin.